SPOSOBY NA ZDROWE NERKI

Twoje nerki każdego dnia wykonują ciężką prace niezbędną do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Każdego dnia filtrują ok. 200 litrów krwi oczyszczając ją z toksyn i kwasów.
Zrób wszystko, by Twoje nerki mogły tę pracę wykonać bez zakłóceń:)
Chcesz mieć zdrowe nerki? (czytaj: chcesz być zdrowy?)
  • pamiętaj o nawodnieniu organizmu (ilość płynów to min. 2-2,5l/dobę) Jeśli tego nie zrobisz toksyny pozostaną w Twojej krwi, pojawią się kłopoty ze zdrowiem a w dłuższej perspektywie także uszkodzenie nerek
  • nie używaj soli - jej nadmiar sprzyja powstawaniu kamieni nerkowych, nadciśnieniu, osłabia biodostępność wapnia, które przyjmujesz wraz z pożywieniem
  • nie przesadzaj z ilością zjadanego mięsa, wędlin. Ich nadmierne spożycie mocno obciąża nerki (trawienie białek zmusza nerki do ciężkiej pracy)
  • nie wstrzymuj moczu - to prosta droga do powstawania stanów zapalnych nerek i dróg moczowych
  • nie przesadzaj z ilością leków przeciwbólowych, one również zmniejszając ilość przepływu krwi przez nerki doprowadzić mogą do ich uszkodzenia
  • nie nadużywaj akloholu - pamiętaj , że nerki muszą poradzić sobie z toksynami, które w alkoholu się znajdują. Picie piwa ma działanie moczopędne , ale piwo to też alkohol i na pewno nie spełnia funkcji 'płukania nerek'.
  • utrzymuj właściwą masę ciała,
  • dbaj o siebie zwłaszcza jeśli cierpisz na choroby przewlekłe (cukrzycę, ndciśnienie), bo nieleczone moga doprowadzić do ciężkiej niewydolności nerek
z15288761VMocznica--nazywana-tez-uremia--najczesciej-oznaczajpg

Morbi in sem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.

asdadasdasd